ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako robiť reklamu v tlači ako PORIADNY PROFESIONÁL ? Čítajte TERAZ

09.12.2012 19:30

Asi nikto by nečakal, že Google – svetový líder v predaji online reklamy – bude inzerovať v tlači (viď obrázok nižšie). Googlu sa reklama, ktorá vyšla v Canada’s Globe, Mail a National Post, naozaj vydarila.

Je ako vystrihnutá z učebnice na reklamu. Má všetky podstatné parametre, ktoré by mala mať každá reklama, aby to neboli vyhodené peniaze.

Oproti klasickej reklame, ktorá je vidieť v našich denníkoch a časopisoch, má táto reklama Google dve odlišnosti:

  • obsahuje výzvu k akcii (call to action)  – dosiahli to slovami: TRY A GOOGLE AD TODAY AND TURN YOUR FIRST 25$….”  (Vyskúšajte Google dnes a zainvestujte svojich prvých 25 dolárov….). Najväčší význam  call to action  (výzva k akcii) je, že zvyšuje počet ľudí, ktorí urobia to, čo chce zadávateľ reklamy dosiahnuť – zavolajú, kúpia, napíšu atď. Bez call to akcion často krát zákazník nevie, čo má robiť.
  • je merateľná – to dosiahli tým, že záujemca sa musí prihlásiť cez unikátne telefónne číslo. “GIVE US A CALL AT 1-856-007-0434” (Zavolajte nám na 1-856-007-0434). Takže Google si vie jednoducho zrátať koľko nového biznisu mu tento typ reklamy priniesol. Keď to následne porovná s nákladmi na reklamu, tak sa v budúcnosti ľahko rozhodne, či kampaň zopakuje, zmení inzerát alebo vyskúša úplne iný spôsob inzercie.

Zaujímate sa o predaj a predajné techniky? Stiahnite si zadarmo ebook “Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom.” Ebook je dočasne k dispozícii zadarmo a môžete si  ho stiahnuť tu.

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.