ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako prísť o klienta vďaka internetu – robíte práve tieto hlúpe chyby?

ako neprísť o klienta

Vedeli ste o tom, že vďaka internetu môžete klienta nielen získať, ale môžete ho aj stratiť?

Pripravil som pre vás video, kde sa dozviete, ako mnohým obchodníkom internet skorej ubližuje ako pomáha. Ak ste si teraz povedali: “Mňa sa to netýka, ja nemám web”. Chcem vás ubezpečiť, že sa to týka každého bez ohľadu na to, či web stránku máte alebo nie. 

Keď neuzatvoríte obchod s klientom alebo keď sa klient rozhodne uzatvoriť obchod s niekým iným, väčšinou vám nepovie, prečo sa tak stalo.

Tých dôvodov môže byť viac, ale jeden z nich je aj internet. Prečo internet? Dozviete sa v krátkom videu.

Urobili ste si úlohu z videa? Super. Napíšte mi do komentárov, čo ste zistili.
Ak sa vám video páčilo, dajte mu “páči sa mi” alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi.

Je to jediný spôsob, ktorým mi dávate najavo, že má zmysel sa s vami deliť o moje skúsenosti.

Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.